20150706_111217
6 juli

Emiel stelt zich aan jullie voor!

Met een lekkere kop vers gezette koffie in mijn hand neem ik plaats aan een witte tafel. Deze tafel is vanaf nu mijn werkplek voor de komende tijd, denk ik trots. Nog steeds een beetje zenuwachtig kijk ik om mij heen. Ik neem het kantoor waarin ik zit goed in me op. De vloer is…

Lees meer
Social media doelstellingen
26 juni

Doelstellingen op social media

Haal het optimale uit de inzet van sociale media voor je content marketing, bepaal doelstellingen! Een groot voordeel van social media is dat het goed meetbaar is. Je kan van tevoren een schatting maken van de grootte van de doelgroep, welke content bij de doelgroep past en welk resultaat je kunt verwachten. Met deze informatie…

Lees meer
alsjewiltchillenisdatgeenprobleem
25 juni

Gezocht: Online ondersteuning bij Crowdmedia (8 tot 16 uur p.w.)

Verdien jij je geld liever bij een online marketing bureau dan in een callcenter of bij de dichtstbijzijnde supermarkt? En ook nog eens op een plek waar jij gewoon jezelf kunt zijn, veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt en waar je met een glimlach binnenkomt en weggaat? Dan denken wij dat je bij ons aan het juiste…

Lees meer
google-analytics-logo
25 juni

Google Analytics, wat kan ik ermee?

“Ik heb Google Analytics, maar ik kijk er eigenlijk nooit naar”. Dit is iets wat wij vaker te horen gekregen, zonde natuurlijk. Want een website is een belangrijk onderdeel van je bedrijf; jouw online winkel. En je wilt toch weten wat je klanten in jouw winkel doen?

Lees meer
Prominent - Crowdmedia
26 mei

Bereik je via Facebook de 50+’ers?

Wordt Facebook niet als kanaal over het hoofd gezien bij het vermarkten van de doelgroep 50+? Of zijn de 50+’ers daar alleen aanwezig om de foto’s en verhalen van hun kinderen en liefst kleinkinderen te zien? Samen met Prominent zijn wij op onderzoek uit gegaan!

Lees meer
Content kalender
26 mei

Zes stappen om te komen tot een content kalender

Zie je met al die vormen van content, platforms en doelgroepen de bomen door het bos niet meer? Dan is het tijd voor content planning.

Lees meer
Mijlpalen Facebook
7 mei

Mijlpalen op social media

Een hoogtepunt in de historie van jouw organisatie, je kan er vast een paar van opnoemen. Maar wil je deze ook delen met jouw fans? Dat kan op verschillende manieren, waarvan dit twee voorbeelden zijn: deel je geschiedenis via jouw social media kanalen of maak mijlpalen aan op je Facebookpagina.

Lees meer
EKF-20150113-1888 kopie1
21 april

Gezocht: New Business manager voor Crowdmedia

Wil jij werken bij een organisatie die jaarlijks verdubbelt? En wil jij meegroeien in jouw positie tot Chief Commercial Officer? Pak dan nu je kans! Wij willen namelijk het beste online marketingbureau van Nederland worden en jij gaat ons helpen!

Lees meer
Facebook video toevoegen
14 april

Scoren met video’s op Facebook

De laatste ontwikkelingen op video gebied heb je vast wel meegekregen; Facebook gaat de concurrentie aan met YouTube op video gebied. Facebook gaat een nieuwe feature introduceren waarmee gebruikers video’s op websites of blogs kunnen embedden. Leuk nieuws maar even terug naar de basis, hoe kan je het beste een video op je Facebookaccount delen?

Lees meer
Engagement en bereik Facebook
24 maart

Engagement en bereik, waarom zijn ze zo belangrijk?

Op Facebook draait het om het bereik en om de engagement op jouw berichten. Engagement is een heilig woord en hoe hoger je bereik, hoe beter je post bekeken wordt . Maar wat is het en hoe werkt het? In deze blog leggen we het uit en geven je handvatten hoe je je eigen engagement…

Lees meer
Curation
19 maart

Curatie op Facebook

Je doet het vast wel eens op Facebook, content curatie. WAT?! Duur woord om te zeggen dat je het internet afstruint om goede content te vinden en deze te plaatsen (in dit geval) op jouw Facebook pagina met als doel om authoriteit te zijn/blijven op een bepaald onderwerp. Maar dit heb je natuurlijk al in je…

Lees meer
Pluggerz Breaking News
23 februari

Presenteer je eigen Breaking News!

’Heb jij wel eens gedroomd van een carrière als presentatrice? Of ben je nieuwsgierig hoe het er aan toe gaat bij het journaal? Tijdens de Huishoudbeurs kun je in de stand van Pluggerz oordopjes je eigen Breaking News presenteren!’

Lees meer
Aan de slag bij Prominent
17 februari

Wie gun je een relaxed moment?

Twee weken geleden is de Sheila de Vries Collectie geïntroduceerd door Prominent. Ter promotie van deze collectie geeft Prominent een relaxstoel uit de collectie weg t.w.v. €2.180. Crowdmedia mocht de Facebookcampagne hiervoor verrichten.

Lees meer
facebook-engagement
17 februari

10 gouden tips voor meer engagement op Facebook

Dat engagement op social media belangrijk is, wisten we al. Hoe hoger je engagement, hoe meer fans je kan bereiken. Hoe meer mensen we kunnen bereiken, hoe blijer we worden. We willen immers graag interactie met onze doelgroep, maar hoe zorgen we daarvoor? In deze blog geef ik je tien tips hoe je goed scorende…

Lees meer
Welke online tactiek hanteer jij, 3-4-3 of 5-3-2?
5 februari

Welke online tactiek hanteer jij, 3-4-3 of 5-3-2?

Geloof het of niet, maar online marketing heeft veel raakvlakken met voetbal. Vergelijk (online) marketing met het managen van een voetbalclub. Betekent dit dat je Louis van Gaal kunt aanstellen om de online marketing van jouw bedrijf te managen? Dat misschien niet, maar met een beetje (online) bijles zou Lowietje het best kunnen. Maar online…

Lees meer
pluggerzhome_700x296
29 januari

Pluggerz vindt gehoor bij Crowdmedia

Zwolle – Pluggerz gaat in zee met het Zwolse online marketingbureau Crowdmedia. Op de dit jaar te houden Motorbeurs en Huishoudbeurs zal Crowdmedia de producten van het Doetinchemse bedrijf met een uitgekiende marketingstrategie onder de aandacht brengen van de talloze bezoekers van deze beurzen. Pluggerz is onderdeel van Comfoor BV en biedt op maat gemaakte…

Lees meer
Facebook
16 januari

Vier redenen om wel te adverteren op Facebook

Bij adverteren wordt als eerste gedacht aan tv-commercials, radio, tijdschriften of advertenties in de krant. De mogelijkheid om online te adverteren, wordt steeds vaker meegenomen in de marketingmix. Denk aan retargeting via banners, Google Adwords en video’s op YouTube. Hiernaast is Facebook ook een goed medium waar je kan adverteren, de voordelen leg ik je…

Lees meer
A smartphone user shows the Facebook application on his phone in Zenica, in this photo illustration
12 december

Hee, Facebook is weer veranderd!

Heb jij de veranderingen binnen Facebook al opgemerkt? Zo kan je tegenwoordig berichten in het verleden plaatsen en je kan bij bepaalde Facebookpagina’s nog beter targeten. Deze keer niet targeten in je advertentie, maar in je Facebook post. Benieuwd? Wij praten je bij!

Lees meer
Valerio_zilverenkruis
2 december

December is de maand van de zorgverzekeraars

We zijn weer begonnen met de duurste mediamaand van het jaar, december. Naast alle eindejaarsacties, Sinterklaas en Kerst, is het vooral de maand van de zorgverzekeraars. Traditioneel in medialand een dure maand. Dat geldt niet alleen voor de meer traditionele media als televisie en radio, maar ook de kosten voor Adwords advertenties stijgen tot recordhoogten.

Lees meer
5 tips Facebook
12 november

10.000 Facebook fans voor maar 35 euro!

Ja ja, je leest het goed. 10.000 Facebook fans voor maar 35 euro. Cheap ass en lekker snel naar de 10.000 fans. Als je dit wilt, dan zijn er genoeg Chinezen, Pakistanen en Indiase volkeren die je willen bij staan om dit te behalen. En nog een voordeel; je hoeft dit blog helemaal niet meer…

Lees meer