Blog

Wat is een goede landingspagina?

Dat is een goede vraag! Maar allereerst, wat is een landingspagina? Een landingspagina is een pagina die gebruikt wordt om een bezoeker te laten landen nadat er geklikt is op bijvoorbeeld een banner of tekstlink.  Een goede landingspagina is een pagina die voldoet aan de verwachting van de bezoeker (en niet meer). Een pagina waarbij [...]

Dark post

Facebook Dark posts uitgebreid

Facebook is bezig met vernieuwingen voor adverteren. Zij komen ze met nieuwe mogelijkheden voor custom audiences (nog niet in Nederland beschikbaar), hierover zullen we berichten als het in NL geheel is uitgerold. De nieuwste mogelijkheid is het toevoegen van een call-to-action button bij de Dark posts. Dark posts zijn posts die niet getoond worden in [...]

Andy van der Meijde tekent contract bij Puro!

Je leest het goed. ’Badboy’ Andy van der Meijde tekent een contract als barista bij het groenste koffiemerk van Nederland, Puro! En CrowdMedia was nauw betrokken bij deze campagne. De campagne is nog steeds in volle gang. Een artikel over Andy van der Meijde stond al op NU.nl en RTLnieuws.nl en hij opende als barista [...]

Nieuw jaar, nieuw gezicht

Je kent het wel, de eerste dagen bij je nieuwe werkgever: Rustig inlezen, langzaam wennen aan je omgeving en jezelf goed voorbereiden op de eerste werkzaamheden. Dat was bij Crowdmedia wel anders! En gelukkig maar. Vanaf mijn eerste dag mocht ik direct aan de bak. Inmiddels zijn we alweer 4 weken verder, de hoogste tijd [...]

Energiek Facebook actie

Energiek.nl – Facebook actie

Voor Energiek.nl hebben wij een actie ontwikkeld voor haar klanten. Energiek.nl is de zorgverzekering voor vrouwen. De actie (Knowing me, Knowing You) is dan ook gericht op vrouwen. Op de website, facebook.energiek.nl, kun je een van je vriendinnen uitnodigen voor een leuke quiz. Je krijgt drie (random) vragen voorgeschoteld. Hierna nodig je jouw vriendin uit. [...]

Social media bij zorgverzekeraars

Het seizoen van de zorgverzekeraars is weer aangebroken. Vanaf nu worden we weer massaal overspoeld met reclame campagnes van zorgverzekeraars. Omdat er maar één moment in het jaar is dat overstappen mogelijk is, zijn de maanden november en december traditioneel ‘zorgverzekerings-maanden’ geworden. Voor de zorgverzekeraars zelf betekent dit een korte en intense campagne, maar vooral [...]

facebook video ads

Facebook mobile ads met video

Sinds gisteren is het mogelijk om in de Facebook app te adverteren met video’s. Er zijn met verschillende adverteerders de afgelopen 2 maanden getest aan het nieuwe advertentieproduct. Waar kun je Facebook video ads nou inzetten? In eerste instantie zal de video ad gebruikt kunnen worden voor het aanjagen om een app-install te verrichten. Dit [...]

Frank Radstake - blog

Nominatie voor pensioen prijs!

Voor Syntrus Achmea hebben wij een campagne bedacht om een specifieke doelgroep in de reisbranche te bereiken. Wij zijn genomineerd voor een NPN prijs. Op 31 oktober zullen de prijzen worden uitgereikt. Hieronder de opgestuurde tekst naar de NPN prijs. Tekst is gemaakt door Nanet Beumer van Syntrus Achmea. Kom te weten hoe het wel [...]

Even Apeldoorn bellen - Koekoek

Even Apeldoorn bellen – Koekoek (2013)

Centraal Beheer Achmea is er weer in geslaagd om een mooie en ouderwetse Even Apeldoorn bellen commercial te maken. Dit keer is de benaming Koekoek. Een jongen gaat samenwonen met zijn vriendin, en haar lelijke koekoeksklok. Zo’n koekoek is nog tot daar aan toe. Maar als dat beest het echt op hem gemunt heeft, dan vraagt-ie [...]

De plek van YouTube in je contentstrategie

Met contentstrategie probeer je via diverse kanalen je doelgroep te informeren, inspireren, entertainen of uit te dagen. Via Facebook en Twitter is dit relatief eenvoudig uit te voeren. Tekstje, plaatje en klaar. Niets mis mee als er nagedacht wordt over de juiste plek, tijd en boodschap. Veel bedrijven laten echter YouTube nog steeds links liggen. [...]