Online campagnes

Tijd om te pieken!

Heb jij een nieuwe commercial die je onder de aandacht wil brengen? Of, wordt het tijd voor nieuwe leads? Geen nood! Daar helpen wij je maar wat graag mee. Wij kennen de klappen van de zweep en weten hoe hectisch een campagne kan zijn. Daarom vullen we jouw team aan met onze online expertise en ontzorgen we je zoveel als jij nodig hebt. Je bent vast nieuwsgierig hoe we dat aanpakken. Lees je mee?

 

Naar de basis

Geen klant is hetzelfde, geen doelgroep is gelijk en iedere campagne heeft een eigen dynamiek. Dus, voordat we verder gaan, kijken we samen naar basis. Wat en wie wil je bereiken? Hoe specifieker je doelgroep en doel, hoe beter je campagne. Maar dat snap jij vast als geen ander.

 

Voorkom verrassingen!

Nu de basis staat, gaan we over tot actie. Waar bevindt de online doelgroep zich en welke kanalen passen daar het beste bij? We zoeken het uit en komen met een strategische aanpak en de creatieve invulling ervan. Op basis van data berekenen we vooraf de verwachtingen in cijfers. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan. Handig, toch?

 

Heldenaanpak.

Zet jij contentmarketing in voor jouw merk? Mooi! Je campagnes leveren de beste resultaten op als je doelgroep weet wie je bent en wat je doet. Onze online campagnes gaan dan ook altijd hand in hand met contentmarketing. Ook als jouw merk daar nog wat minder ver in is. Met een touch, tell en sellfase bijvoorbeeld.

 

We zijn live!

Een ding is zeker, jij staat er niet alleen voor. Wij nemen de rol aan die jij voor ons voor ogen hebt. Media inkopen, uitingen vormgeven, copy schrijven. Het past allemaal in ons straatje en alles gaat in samenspraak met jou. Zijn we live? Dan analyseren en optimaliseren we erop los. Alles om de vooraf gestelde verwachtingen waar te maken en het liefst te overtreffen. Uiteraard houden we je daarvan op de hoogte en krijg jij tussentijds regelmatig een rapportage.

 

Het Grote Marketingfestijn

Aan het eind van de streep dienen jouw marketingactiviteiten 1 doel: zoveel mogelijk van jouw product of dienst verkopen. Dat weet jij net zo goed als wij. Toch kan het lastig zijn om alles met elkaar te verbinden tot een groot marketingfeest. Wil je echt next level gaan om meer meer uit je prospects te halen? Lees dan eens over marketing automation.

 

Koffie, thee en een roze koek?

Goed, genoeg over onze aanpak. Wil jij dat wij eens meedenken in de mogelijkheden voor jouw merk? Bel, mail of app ons voor een goed gesprek met een fijne bak koffie. En, als je er echt aan toe bent: roze koek met confetti.

 
New Call-to-action