Pluggerz oordopjes is een innovatief bedrijf dat op maat gemaakte en universele oordoppen maakt. Pluggerz oordopjes richt zich op consumenten in binnen- en buitenland en wil gehoorschade vroegtijdig tegengaan.

Facebookmarketing

Wij verzorgen de content marketing voor Pluggerz oordopjes. Dit varieert van acties rondom de Huishoudbeurs en de Motorbeurs, tot likecampagnes en inhakers op de actualiteit. Maar doorlopend beheren we de Facebookpagina van Pluggerz oordopjes. Wij de content, Pluggerz oordopjes de webcare. Tijd voor een evaluatie.

Een half jaar lang hebben we de content gemaakt voor de Facebookpagina van Pluggerz oordopjes. De berichten zijn gekoppeld aan een content strategie en een content kalender. Wanneer plaatsen we wat en hoeveel social aandacht is er voor een productcategorie? Zo was er rond februari en maart meer aandacht voor de Pluggerz Sleep en maakten we in de zomerperiode meer content over de Pluggerz Music, Travel en Swim.

We hebben continue de content marketing geëvalueerd en geoptimaliseerd. Zo blijkt dat inhakers op actualiteit zorgen voor een hoge engagement. We zien ook terug dat video’s organisch meer mensen bereiken dan Facebookberichten met een afbeelding. En dat Facebookberichten over productvoordelen minder likes opleveren, maar dat mensen hier wel inhoudelijke vragen stellen over de oordopjes. 

Ben je benieuwd hoe wij een content strategie uitvoeren op tactisch niveau? Like dan de Facebookpagina van Pluggerz oordopjes, want het komende half jaar verzorgen wij weer hun content marketing!

'' Zorg voor interactie met de doelgroep door de juiste inzet van content marketing. ''

Resultaat:

716.611

Totaal bereik Facebookberichten:

9%

Gemiddelde engagement:

Meer weten?

Willeke kan je van alles vertellen over content marketing, willeke@crowdmedia.nl of 06 2826 3709.