Wensink Automotive is de grootste dealer van Mercedes-Benz, smart en Ford.

Content marketing

In 2013 hebben we een content strategie voor Wensink Automotive ontwikkeld. Vanaf dat moment kijken we wekelijks mee met de implementatie en helpen we in de uitvoering. Tijd om terug te kijken naar het afgelopen jaar.

Wij helpen de marketeers van Wensink Automotive bij de inzet van Facebook en LinkedIn. In het afgelopen jaar zijn we van één Facebookpagina voor Ford, Mercedes-Benz en smart naar twee Facebookpagina’s gegaan. Voor beide Facebookpagina’s hebben we een strategie opgesteld, die we aan de hand van content thema’s en een content kalender uitwerken in social media posts. We delen kennis over de automerken, maar laden ook de kernwaarden van Wensink Automotive.

Naast Facebook houden we ons ook bezig met LinkedIn. Er is een overkoepelende company page van Wensink Automotive. Sinds september werken we ook voor LinkedIn met een strategie en plaatsen we wekelijks content. We zien het resultaat direct terug in het aantal volgers. Binnen 5 maanden was het aantal volgers toegenomen met 16%!

Content marketing staat nooit stil. We blijven evalueren, optimaliseren en nieuwe manieren van content marketing introduceren. Over een jaar praten we je weer bij!

'' Adviseer ons bij de inzet van content marketing via social media. ''

Resultaat:

+ 25%

Websitebezoeken via social media

13%

Engagement op Facebook

+16%

Nieuwe volgers op LinkedIn

Meer weten?

Willeke kan je van alles vertellen over content marketing, willeke@crowdmedia.nl of 06 2826 3709.