CARMEN automotive is een klant contact center, gespecialiseerd op sales en aftersales met 100% op de automotive branche.

Content strategie

CARMEN automotive heeft als doel top-of-mind te worden binnen hun branche. Dit maken ze tastbaar door content marketing in te zetten binnen de B2B-markt. Wij hebben de aftrap mogen doen door het ontwerpen van een content strategie!

Een content strategie opzetten doe je niet alleen, maar samen. Wij de kennis over content marketing, CARMEN automotive de kennis over hun bedrijf en de markt. In meerdere sessies hebben we belangrijke keuzes gemaakt voor de strategie. We hebben de doelgroep onderzocht en doelstellingen, onderscheidend vermogen en belangrijke kernwaarden bepaald. Met deze gegevens als uitgangspunt hebben we thema’s bedacht. Tastbare onderwerpen die wekelijks terugkomen in een content kalender.

De strategie hebben we vervolgens ingedeeld in drie belangrijke pijlers; het merk CARMEN automotive, hun doelgroep en de boodschap die bij beiden past. Op deze manier kan CARMEN automotive de doelgroep op het juiste platform bereiken met relevante content. Vanuit CARMEN automotive kregen we het compliment dat de strategie tastbaar is voor implementatie. Super om te horen!

'' Ontwerp een tastbare content strategie die wij zelf kunnen implementeren. ''

Resultaat:

1

Content strategie

1

Content kalender

Meer weten?

Willeke kan je er alles over vertellen, willeke@crowdmedia.nl of 06 2826 3709.