Pluggerz oordopjes is een innovatief bedrijf dat op maat gemaakte en universele oordoppen maakt. Pluggerz oordopjes richt zich op consumenten in binnen- en buitenland en wil gehoorschade vroegtijdig tegengaan.

Facebookmarketing

Voor Pluggerz oordopjes hebben we de gehele online strategie opgezet. Een onderdeel van onze werkzaamheden was content marketing via Facebook. We werken altijd met doelstellingen en nemen jou mee in onze werkzaamheden en de resultaten.

Aan de hand van een content strategie bedenken, maken, plaatsen, promoten en optimaliseren wij content. Zo ook voor Pluggerz oordopjes. Dit is zeker een uitdaging, mede doordat Pluggerz oordopjes 9 verschillende doelgroepen heeft. Aan de hand van een content kalender en specifieke targeting bereikten we met onze content specifiek de verschillende doelgroepen. Zo blijf je altijd relevant. 

Het doel van onze werkzaamheden is de naamsbekendheid van Pluggerz oordopjes vergroten. Dit hebben we vormgegeven in meetbare doelen zoals het maandelijks bereik, het verhogen van het aantal likes en het creëren van interactie. Dat laatste was voor ons van groot belang, want door de interactie sta je direct in contact met de doelgroep. 

Na een jaar neemt de marketingafdeling van Pluggerz oordopjes onze werkzaamheden over. Twee medewerkers hebben hiervoor een uitgebreide cursus bij ons gevolgd om zo hun eigen content marketing te gaan verzorgen. Wij wensen ze veel creativiteit en succes!

Ben je benieuwd naar de resultaten van het eerste half jaar? Lees ze hier.

'' Zorg voor interactie met de doelgroep door de juiste inzet van content marketing. ''

Resultaat:

168.000

Maandelijks bereik

8,1

IPM-score

Meer weten?

Willeke kan je van alles vertellen over content marketing, willeke@crowdmedia.nl of 06 2826 3709.