Dickninghe IJsdelicatessen wordt gemaakt met verse melk in Drenthe en is verkrijgbaar bij meer dan 300 winkels in Nederland.

Facebookmarketing

Content marketing voor het lekkerste ijs van ’t land, het is een droom die uitkomt! Nadat we in de ijsfabriek zijn geweest en een ware ijsproeverij hebben gehad, zijn wij aan de slag gegaan met een content strategie voor Dickninghe IJsdelicatessen. De uitdaging: Dickninghe op de kaart zetten.

De slogan van Dickninghe komt overeen met de werkelijkheid, het is écht het lekkerste ijs van het land. Wij hebben de positionering doorvertaald naar een content strategie voor het medium Facebook. We vertellen het verhaal van Dickninghe door verschillende thema’s. Zo vertellen we fans over het merk, maken we inhakers, delen we ijsweetjes en plaatsen we recepten.

Dit doen we allemaal met één doel: de naamsbekendheid van Dickninghe vergroten. Dat maken we tastbaar; we hebben doelen voor het bereik onder de doelgroep en streven naar een hoge IPM-score. De eerste drie maanden mochten we onszelf bewijzen. Dat is gelukt, want we gaan verder met Facebook en gaan zelfs starten met een wekelijkse blog! Ga je Dickninghe nu volgen? 

'' Zorg voor zichtbaarheid onder de doelgroep en zet ons merk op de kaart. ''

Resultaat:

+100.000

Maandelijks bereik

30

IPM score

IJs proeven?

Dat kan bij ons op kantoor! Vertellen we gelijk van alles over over content marketing! Bereik ons via willeke@crowdmedia.nl of 06 2826 3709.