Centraal Beheer Achmea is een van de grootste verzekeraars van Nederland.

Funnel analyse

Als er potentiële klanten op je website zijn, wil je zoveel mogelijk uit hun bezoek halen. Helemaal als ze op het punt staan om je product aan te schaffen. Voor Centraal Beheer Achmea hebben wij de funnel voor Spaarproducten geanalyseerd en de knelpunten blootgelegd. We hebben de analyse uitgevoerd op basis van data uit analytics en uitgevoerde onderzoeksrapporten van derden.

Het doel van de analyse is om het proces voor het aanvragen van een spaarrekening bij Centraal Beheer zo klantvriendelijk mogelijk te maken. We zagen terug dat er veel mensen afhaakten bij het invullen van persoonsgegevens. Door deze ‘drempel’ te verlagen wordt, bijvoorbeeld als de klant later de gegevens kan invullen, het aantal afhakers kleiner. Dit en andere verbeterpunten hebben wij in onze analyse meegenomen. Centraal Beheer Achmea neemt deze punten mee in een grote optimalisatieslag!
''Evalueer de salesfunnel en geef een advies voor optimalisatie.''

Meer weten?

Wouter kan je er alles over vertellen, 06 24127058 of via wouter@crowdmedia.nl.