Pluggerz oordopjes is een innovatief bedrijf dat op maat gemaakte en universele oordoppen maakt. Pluggerz oordopjes richt zich op consumenten in binnen- en buitenland en wil gehoorschade vroegtijdig tegengaan.

Huishoudbeurs

Pluggerz oordopjes had een stand op de Huishoudbeurs en wilde graag opvallen op de beurs en daardoor aan de naamsbekendheid werken. Wij hebben een actie opgezet om zowel offline en online aan de merkbekendheid te werken, evenals op een ludieke manier opvallen.

Allereerst hebben we gekeken wat de doelgroep van de Huishoudbeurs wil. De doelgroep (grotendeels vrouwen) bezoekt de Huishoudbeurs voor koopjes, vermaak en zien het als een dagje weg. Pluggerz oordopjes speelde daarop in door vrouwen hun eigen Breaking News te laten presenteren in de stand. 

Het Breaking News presenteren ging er serieus aan toe. Een script, een groen scherm, een klappen en een autocue. ’S avonds kregen de presentatrices een mail met de link naar YouTube en Facebook waar ze hun eigen Breaking News konden presenteren. De scenes waren gericht op het product Pluggerz Sleep; een snurkende man die het wereldrecord had gebroken of een man die hanen had die voor overlast zorgden. Pluggerz Sleep bood de oplossing voor dit ongemak. 

Pluggerz oordopjes viel op met deze actie en maakte tevens content voor de online kanalen. De video’s kan je bekijken op YouTube

'Merkbekendheid van Pluggerz oordopjes laden op de Huishoudbeurs en opvallend onder de doelgroep aanwezig zijn.'

Resultaat

492

Breaking News video's

123.300

Online bereik

1.675

Aantal bekeken video's

Meer weten?

Willeke kan je er alles over vertellen, willeke@crowdmedia.nl of 06 2826 3709.