Pluggerz oordopjes is een innovatief bedrijf dat op maat gemaakte en universele oordoppen maakt. Pluggerz oordopjes richt zich op consumenten in binnen- en buitenland en wil gehoorschade vroegtijdig tegengaan.

Motorbeurs

Pluggerz oordopjes stond voor de eerste keer op de Motorbeurs en wilde graag opvallen onder de bezoekers. Wij hebben een actie opgezet die gericht was op interactie in de stand, met een online ondersteuning.

Een dagje Motorbeurs staat in het teken van nieuwe motoren bekijken en leuke dingen doen. Wij speelden daarop in, door een potje te racen tegen je motorvrienden. Naast de overwinning op een vriend, kon je gelijk meedingen met de hoofdprijs. Een VIP Arrangement voor TT Assen!

Bezoekers raceten op een motorsimulator in de stand van Pluggerz oordopjes. De score werd bijgehouden op het speciaal Pluggerz Race Track scoreboard, waardoor de strijd om de beste tijd zichtbaar werd. Daarnaast zorgden voor zichtbaarheid online; met advertenties gericht op bezoekers van de Motorbeurs en content op Facebook. Deze actie zorgde ervoor dat mensen in de stand aanwezig waren, waardoor er interactie ontstond met het merk. Elke dag deden er 40 tot 50 mensen mee aan deze actie, een mooi aantal!

'Merkbekendheid van Pluggerz oordopjes onder de bezoekers van de Motorbeurs laden. '

Resultaat:

86.500

Online bereik

8.500

Video views

200

Races

Meer weten?

Willeke kan je er alles over vertellen, willeke@crowdmedia.nl of 06 2826 3709.