IVIO Wereldschool biedt overal ter wereld Nederlands onderwijs op afstand.

Online campagne

IVIO-Wereldschool biedt volledig Nederlands afstandsonderwijs aan. Als je gaat emigreren en je hebt kinderen die nog leerplichtig zijn, moet je dus bij IVIO-Wereldschool zijn. Maar ook voor expats die hun kinderen Nederlandse les willen blijven geven. De doelgroep van IVIO-Wereldschool is moeilijk te bereiken, want zij zitten over de hele wereld. Desondanks is het ons gelukt om gericht de doelgroep te kunnen bereiken, onder andere door ons te richten op de Nederlandse taalinstelling op basis van een buitenlands IP-adres. 

IVIO-Wereldschool richt zich op Nederlanders met kinderen die in het buitenland wonen of werken. Wij hebben deze mensen bereikt met een typisch Nederlands beeld. Kroketten, Michiel de Ruyter, verse haring, drop en stroopwafels. Vanuit deze typische Nederlandse producten hebben wij de koppeling gemaakt naar de Nederlandse taal. Vergeet Nederland(s) niet.

Via dit concept trokken we mensen naar specifieke landingspagina’s. Binnen deze campagne is onder andere gebruikgemaakt van Facebook, LinkedIn en Google Adwords. We hebben ook partnerships opgezet met verenigingen in het buitenland, internationale verhuisbedrijven en emigratieplatformen.

Het doel van deze campagne? Afname van een lesprogramma voor kinderen, basis- of voorgezet onderwijs. Wij leverde de leads af (aanvragen),  IVIO-Wereldschool deed vervolgens de opvolging. De gehele campagne lag bij ons, van doelstelling tot concept en van campagne tot evaluatie. Een pracht campagne, die goed is ontvangen bij de klant!

''Bereik Nederlanders in het buitenland en zorg voor oriëntatie-aanvragen.''

Resultaat

+ 650

Leads

30%

Groei Facebookfans

Meer weten?

Wouter kan je er alles over vertellen, 06 24127058 of via wouter@crowdmedia.nl.