Salland Verzekeringen is een regionale zorgverzekeraar die streeft naar zorg die toegankelijk en betaalbaar is.

Wandelvierdaagse

Salland Verzekeringen is hoofdsponsor van de Salland Wandelvierdaagse. Een uitgelezen kans om op te vallen met content marketing! Daarom hebben wij voor Salland Verzekeringen een actie opgezet om de wandelaars een hart onder de riem te steken. Met als doel het merk Salland Verzekeringen te laden onder de wandelaars in de regio.

Bij deze actie hebben we ingespeeld op een viral effect. Door je wandelmaatje te taggen, deed je al mee aan de actie. Mensen konden iemand een prijs gunnen, maar daarbij maakte zelf ook kans op een prijs. Een win-winsituatie dus. Daarnaast kon je je gegevens achter laten op de site, waardoor je ook kans maakte op een verwen-weekendje.

Voor deze actie hebben we Facebook en Google Adwords ingezet en is er een nieuwsbrief gestuurd naar alle deelnemers van de Wandelvierdaagse. Het actiemechanisme van de actie was kort, waardoor de actie overzichtelijk was voor de deelnemers. Er hebben meer mensen meegedaan dan verwacht, dus de actie was een succes!

''Haak in op de sponsoring van de Salland Wandelvierdaagse en zorg dat we onder de aandacht komen van de wandelaars.''

Resultaat:

16%

conversie van landing naar deelname

+ 27%

boven target qua deelnemers actie

Meer weten?

Wouter kan je er alles over vertellen, wouter@crowdmedia.nl of 06 2412 7058.