Wensink, open dag
Wensink Automotive is de grootste dealer van Mercedes-Benz, smart en Ford.

Merkbekendheid

Wensink Automotive heeft ons gevraagd het sponsorship bij PEC Zwolle en FC Groningen beter aan te kleden. Dit hebben wij gedaan door de inzet van content marketing met een koppeling van offline naar online.

Wensink Automotive was aanwezig tijdens de open dagen van de voetbalclubs met een mooie Mercedes-Benz. Fans konden vervolgens met de auto en een favoriete speler op de foto, die ze vervolgens op Facebook konden gebruiken om een toffe prijs te winnen. De foto’s die tijdens de open dagen gemaakt zijn, stonden dezelfde dag nog op Facebook. Op de Facebookpagina van Wensink Automotive hebben wij een applicatie geïnstalleerd waar de 25 populairste foto’s in een galerij kwamen te staan. De 5 foto’s met de meeste stemmen vielen in de prijzen. Doordat de actie sociaal en social was, bereikten we veel mensen. De mensen die op de foto zijn gegaan betrokken ook hun Facebookvrienden om kans te maken op de hoofdprijs, waardoor er een viral effect ontstond.

'' Positioneer Wensink Automotive als trouwe sponsor van PEC Zwolle en FC Groningen. ''

Resultaat

830.000

Online bereik (paid)

4.600

Bezoek Facebookapp

866

Nieuwe fans

Meer weten?

Willeke kan je er alles over vertellen, willeke@crowdmedia.nl of 06 2826 3709.