Binnen fietsen bij…

14 september 2018
Crowdmedia

Na een jaar zwerven in het buitenland en een half jaar studeren aan de Universiteit Twente wordt het tijd om ervaring op te doen in mijn studierichting Marketing en Communicatie. Dit doe ik, Mathilde Weijdeman, 25 jaar, het liefst door binnen te fietsen bij verschillende toffe bedrijven.

Voor de master Marketing Communication volgde ik vakken als Vison, Strategy and Leadership en Advertising and Marketing, maar weinig wist ik over contentmarketing. Laat Crowdmedia hier nu specialist in zijn. Ook in uitstekend lunchen en het hebben van goede lunchgesprekken trouwens.

Bij de volleybal zat ik lang bij haar in het team, tijdens het afstuderen voor mijn Bachelor Bedrijfskunde MER stalkte ik haar zo af en toe en nu bij Crowdmedia praatte Anne Fleur mij helemaal bij over haar werk als contentstrateeg. Vervolgens ging ik op projectmanagementles bij Aukje en kwam ik terug op maandag voor het rondje langs de velden om zo meer te weten te komen over Crowd’s lopende projecten. Maar ook kwam ik terug voor Esther, die mij liet zien hoe zij van rauwe data leesbare weekrapportages maakt, social optimaliseert en marketing automation werkt.

Naast reizen, festivals en sporten weet ik dus nu iets over contentmarketing en hoe Crowdmedia contentmarketing ‘doet’. Proeven aan de marketingpraktijk en deze enthousiaste mensen smaakt naar meer snuffelen, bedankt leuke Crowd!