

Als je gaat verbouwen, is het fijn als de partijen die je daarbij aanhaakt een beetje flexibel zijn. Bij Bouwbakkie kan je daarom je container voor bouw- en sloopafval laten leveren wanneer het jou uitkomt. Dus ook ’s avonds. Of wij de contentcreatie konden fixen voor een campagne rondom avondlevering op Facebook en Instagram? Yes, we can! 👷
Bak vol content.
We wilden de doelgroepen van Bouwbakkie met onze creaties à la Miley raken als een wrecking ball. In copy kozen we voor herkenbare verbouwsituaties, waarvoor avondlevering dé oplossing is. Bijvoorbeeld als je overdag niet thuis bent, onverwacht inloopt op je planning, een spoedklus aanneemt als zzp’er, veel meer bouw- en sloopafval hebt dan verwacht of he-le-maal geen tijd hebt om naar de milieustraat te rijden.
De vakmannen en -vrouwen van team creatie bouwden verder op de fundering van team copy. In de visuals voor de carrousels en link ads wordt de avondlevering geïntroduceerd en in drie simpele stappen uitgelegd. In de video-animaties staat het gemak van avondlevering centraal. Want ’s avonds op de stoep betekent ’s ochtends vroeg aan de bak! Benieuwd naar onze creaties? Bekijk ze hieronder.