Crowdmedia rolt eind 2022 een frisse campagne voor Rolbakkie uit.

28 december 2022
Persberichten

Snel en gemakkelijk van je bedrijfsafval af zonder addertjes onder het gras? Dan moet je bij Rolbakkie zijn! Zo luidt één van de posts in de campagne die Crowdmedia voor het bedrijf maakte.

Socialcampagne en radiocommercial.
Flexibel maandcontract, gratis plaatsing of voordelige tarieven. Stuk voor stuk redenen om voor Rolbakkie te kiezen. En dat zijn ze nog niet eens allemaal. Crowdmedia verwerkte elke USP – 6 in totaal – in een socialcampagne die vanaf deze maand op Facebook en LinkedIn draait.

Naamsbekendheid, bereik én activatie.
Naast de doorlopende content die Crowdmedia voor Rolbakkie verzorgt was de vraag om aan het eind van het jaar de diensten van Rolbakkie extra onder de aandacht te brengen. Dit is namelijk hét moment waarop veel zakelijke contracten aflopen. En hoe doe je dat beter dan de USP’s waar het bedrijf bekend om staat in duidelijke taal uit te schrijven? Yasser Dehnavi, Crowdmedia: “Versterkt met krachtige visuals willen we Rolbakkie een herkenbare uitstraling geven die blijft hangen. Of beter gezegd: die blijft rrrollen. De socialposts zijn geschreven om naamsbekendheid en bereik te vergroten en de doelgroep te activeren. En worden verspreid via de socialmedia-accounts van Rolbakkie. Als klap op de vuurpijl hebben we een commercial gemaakt die in januari veelvuldig bij Qmusic voorbijkomt.”

Jouw bedrijfsafval op rolletjes.
Al ruim 2000 ondernemers kiezen voor een container van Rolbakkie. En als het aan Crowdmedia en Rolbakkie ligt worden dat er per 2023 nog veel meer. Waarom ook niet? Rolbakkie is dé oplossing voor bedrijfsafval. Gemak, service, online beheer en scherpe prijzen. De aanbieder van bedrijfscontainers heeft het allemaal.

Credits.
Klant: Rolbakkie
Bureau: Crowdmedia
Account: Manouk van Dijk
Strategie: Yasser Dehnavi
Creatie: George Lee, Louise van de Wijngaert, Mirjam Heerink