Laat meer zien met een carrousel.

07 mei 2018
Contentmarketing

Zoek je meer ruimte in een Facebookadvertentie? Kies dan voor de carrousel! Een carrousel geeft je meer advertentiemogelijkheden. Je laat de kijkers meer zien, waardoor je beter jouw verhaal kunt vertellen.

Wat is een carrousel?
Met de carrouselindeling kun je tot tien afbeeldingen of video’s in één advertentie laten zien, met elk een eigen link. Kies je voor een carrousel, dan kun je tot 10 afbeeldingen of video’s laten zien in 1 advertentie. Ook is het mogelijk om aan alle 10 de afbeeldingen (of video’s) een aparte link te hangen. Met korte tekstjes onder de afbeeldingen en een korte omschrijving vertel je jouw boodschap. De kijker scrolt door jouw advertentie door te vegen of door op de pijltjes te klikken. Zo wordt adverteren wel erg makkelijk!

Aan de slag!
Ga jij voor de carrousel? Dan kun je deze eenvoudig maken in je advertentieaccount. Let op dat je de goede afmetingen voor de visuals gebruikt (600×600 pixels) en rekening houdt met andere specificaties. Deze zijn weer anders dan de reguliere advertenties. Succes!