Schrijf je nu in voor ons maandagmiddagmoment vol nieuwtjes en inspiratie. We promise you'll like it.
What's new?
Geluk kun je niet afdwingen. Wel een handje helpen, volgens Salland Zorgverzekeringen. Wij mochten een knappe najaarscampagne voor ze maken, met in de hoofdrol gezond eten, bewegen en ontspannen. Het eindresultaat staat nu online.
De aftrap van een nieuwe Crowd-serie staat online. In ‘Is it bullshit?!’ zetten we onze collega’s voor het blok met sappige stellingen over onze collega’s. 🧃 Waar aflevering 1 over gaat? Gooien met kwark en spuiten met ketchup!
Wist je dat één spatie, leesteken of letter je hele tekst op z’n kop kan zetten? Echt waar. Kijk bijvoorbeeld maar naar het verschil tussen boerenmetworsten en boeren met worsten. 🧑🌾 🌭 Je leest er alles over in deze blog van Frankwatching.
Onlangs lanceerde Marktplaats een feestdagencampagne met daarin een speelgoedtest. Kinderen reageren op een kamer vól met speelgoed, zonder dat ze weten dat alles tweedehands is. Wat blijkt? Voor kinderen maakt het geen verschil. Een mooie oproep om te kiezen voor speelgoed dat nog lang niet is uitgespeeld!
Laat het ons weten. Misschien staat jouw tip de volgende keer dan wel in ons maandagmiddagmoment.
Crocs – Mega Crush.👇