Schrijf je nu in voor ons maandagmiddagmoment vol nieuwtjes en inspiratie. We promise you'll like it.
What's new?
Een crew die braaf thuisbleef en geen COâ‚‚-uitstoot. Breuninger en Replay gingen voor een extreem duurzame campagne. In een hergebruikte Replay showen dansers hun natuurtalent met een prachtig landschap als achtergrond. Het resultaat? Bekijk het hier.
De tijd van het jaar is gekomen. Bol.com presenteert weer een campagne waar iedereen van gaat dromen. Tuurlijk wil jij het perfecte Sinterklaascadeau, zet het maar op de verlanglijst, go! Wacht niet tot morgen, kies vandaag voor de winkel van blije koppies bezorgen.
Om je vingers bij af te likken. Bertolli heeft een nieuwe koers en smaak. De nieuwste campagne laat het geheim van de échte Italiaanse keuken zien. Volop genieten!
Laat het ons weten. Misschien staat jouw tip de volgende keer dan wel in ons maandagmiddagmoment.
Je fancy menu maak je compleet met tomatenketchup van Heinz. Daar dacht ketchupfan Ed Sheeran net zo over als zijn favoriete merk. En toevallig is Heinz óók groot fan van Ed. Het had zo moeten zijn.
Och, wat zoetsappig! De Britse warenhuisketen John Lewis heeft een nieuwe kerstcommercial. Het verhaal gaat over de bijzondere vriendschap tussen een jongen en een buitenaards wezen. De boodschap? Liefde kent geen afstand. Zucht.
Extraatje:Â YOU ARE MY MONDAY