Schrijf je nu in voor ons maandagmiddagmoment vol nieuwtjes en inspiratie. We promise you'll like it.
What's new?
Met ‘Kies de school die bij je past’ helpt Landstede Groep tieners met het kiezen van een middelbare school. Aan ons de taak om het merk onder de aandacht te brengen bij de doelgroep en het hele jaar zichtbaar te zijn.
Een goede bak espresso of cappuccino? Daar zijn we dol op! Dus volgden we een baristacursus om ons 10-jarig bestaan te vieren. We hadden de smaak goed te pakken. Eh, de smaak van de koffie. Want aan onze latte art skills moet nog gewerkt worden.
Hoe zorg je ervoor dat je verbindt met je lezer en dat deze geboeid blijft bij het lezen van jouw blog? Zie hier: drie tips van Frankwatching. Lekker pikant, want je moet met de billen bloot. 🍑 Niet letterlijk, natuurlijk.
In de documentaire ‘art & copy’ vertelt de inmiddels overleden Amerikaanse reclameman Dan Wieden over zijn inspiratiebron voor de slogan der slogans: Just Do It van Nike. Hij haalde zijn inspiratie uit de laatste woorden van een ter dood veroordeelde. Maak een reis naar het verleden en ontdek hoe deze drie simpele woorden veel groter werden dan de bedenker ooit had kunnen dromen.
Laat het ons weten. Misschien staat jouw tip de volgende keer dan wel in ons maandagmiddagmoment.
Ferrari Purosangue