Schrijf je nu in voor ons maandagmiddagmoment vol nieuwtjes en inspiratie. We promise you'll like it.
What's new?
Klein doen, groot effect: dat is de boodschap van de nieuwe campagne van verzekeringsmaatschappij a.s.r. Na #doeduurzaam mochten we ‘de tijd van doen’ extra invulling geven. In deze campagne laten we zien wat de grote kracht is van kleine keuzes. Zo kun je als koukleum gewoon een warme trui dragen, in plaats van de verwarming hoger te zetten op een frisse dag!
TikTok lanceert SoundOn, een muziekdistributieplatform waarop onafhankelijke artiesten zelf hun muziek kunnen publiceren. De artiesten ontvangen het eerste jaar 100% van de royalty’s. Daarnaast is het mogelijk om alles wat gepubliceerd is ook op andere platforms, zoals Spotify en Instagram, te verspreiden. Een groot voordeel voor artiesten, want steeds meer TikToknummers vinden een plekje in de hitlijsten!
Ja ja, je leest het goed: vanaf nu kun je nóg langer TikTokken. De maximale videolengte is namelijk verlengd naar tien minuten! Dit geeft TikTokkers meer mogelijkheden. Wat denk jij? Wordt TikTok het nieuwe YouTube?
Yes, Zeeman strikes again! Met de nieuwe lijn ‘Zuinig’ en de bijbehorende campagne maakt het merk een sterk statement over het belang van duurzaamheid, spaarzaamheid en zorgzaamheid. De lijn bestaat uit alledaagse producten, zoals een drinkbeker, allesreiniger, sokken en een T-shirt. En ja, wij zijn fan.
Laat het ons weten. Misschien staat jouw tip de volgende keer dan wel in ons maandagmiddagmoment.
Extraatje: Calvé Pindakaas – Esther