Schrijf je nu in voor ons maandagmiddagmoment vol nieuwtjes en inspiratie. We promise you'll like it.
What's new?
Wauw. Wauw. En nog eens wauw. Horlogemerk OMEGA maakte deze split-screenvideo in het teken van de Olympische Spelen. En alles zit erin: typisch Japanse gebruiken, elementen van tijd en prachtige sportbeelden. Kijk mee en laat je verbazen!
Knap, hè? Dat sommige mensen zo levendig kunnen schrijven dat het lijkt alsof ze pál naast je zitten. Maar… met een beetje oefening kun jij dat ook (ja, echt waar)! Frankwatching zette vier tiktips voor je op een rijtje. Van een cabaretier, nota bene. Waar wacht je nog op?
Ka-ching! 💰 Volg jij ING Nederland nog niet op TikTok? Meteen doen! De feed staat vol met financiële tips die er gegarandeerd voor zorgen dat je bewust(er) omgaat met geld. Zo hou je geld over aan het eind van de maand, in plaats van andersom. #weveallbeenthere
Laat het ons weten. Misschien staat jouw tip de volgende keer dan wel in ons maandagmiddagmoment.
Goed nieuws! Op Instagram en TikTok krijg je meer tijd voor je boodschap. Eh… nee, viespeuk, niet dÃé boodschap. 🚽 Instagram Reels zijn verlengd tot een minuut en TikToks tot wel drie minuten. Zou de spanningsboog van onze generatie dan tóch meer aankunnen dan we denken?
Nee, niet alleen Zeeman, LIDL en FEBO lanceerden hun eigen fan-fashion. 👕 Ook supermarktketen ALDI komt dit jaar (voor de derde keer) met een eigen modelijn. Fans kunnen badpakken, zwembroeken, trainingsjasjes, shorts, jurken en sokken kopen in alle filialen. De prijzen liggen tussen €2,99 en €12,99. Ga jij er ook voor of sla je ff over?
Extraatje: A soldier is a soldier.